FAQ - DS Festival

Veelgestelde vragen over DS Festival

Check hieronder de veelgestelde vragen met antwoorden. Staat je vraag er niet tussen of ben je niet geholpen? Neem dan contact met ons op via dit contactformulier.

Algemeen

Het DS Festival vindt plaats op donderdag 26 september (16+, exclusief voor studenten).

Het DS Festival is van 19:00-24:00 u (let op: entree sluit om 21:30u)

Het adres van de hal is Maasstraat 11 te Dordrecht. De Biesboschhal is lopend, fietsend of met het openbaar vervoer te bereiken.

  • Fietsenstallingen vind je recht voor de ingang van de hal, hier kun je, je fiets(en) kwijt.
  • Kom je met het OV? Stap bij het Centraal Station van Dordrecht op de bus en je bent in circa 10 minuten bij de Biesboschhal. Stadsbus 4, richting Staart stopt bij bushalte Maasstraat.
  • Parkeren direct bij de Biesboschhal is niet mogelijk.

Kom je met de auto?

  • Parkeren kan in parkeergarage Energiehuis, op loopafstand van het evenemententerrein. Voor navigatie houdt Lijnbaan 198, 3311 SM Dordrecht aan. Er staan verkeersborden die aangeven waar je kunt parkeren. Parkeren direct bij de Biesboschhal is niet mogelijk.

Kom je op de fiets?

  • Fietsenstallingen vind je recht voor de ingang van de hal, hier kun je, je fiets(en) kwijt.
  • DS Festival is toegankelijk vanaf 16 jaar en ouder. Voor dit evenement heb je een ticket nodig.

Ticket info

Op 2 september krijg je in een schoolmail een e-mail met een unieke vouchercode. Via de link in de mail kun je met deze vouchercode jouw gratis ticket voor DS Festival claimen.
Neem contact op met jouw school en vraag hulp bij het inloggen.
De mail met jouw unieke vouchercode is vanaf afzender ‘BOD Events’ verstuurd naar je schoolmail. Check ook je SPAM
Heb je de code goed gekopieerd? Met een extra spatie werkt de code niet.

Heb je de code ingevuld en per ongeluk je browser weg geklikt of geeft het systeem aan dat je code niet meer geldig is? Elke code is slechts eenmalig te gebruiken. Als je de browser te vroeg hebt afgesloten, werkt je code weer over 20 minuten. Probeer het daarna opnieuw.

Lukt het dan nog steeds niet? Vul dan dit contactformulier in, vergeet hierbij niet je vouchercode te vermelden, zonder vouchercode kunnen we je niet helpen.

Controleer eerst of de mail nog in je prullenbak zit. Heb je de mail echt niet meer? Vul dan  dit contactformulier in, dan sturen we je de oorspronkelijke code opnieuw.
Je kunt per vouchercode 1 ticket claimen. Deze is persoonsgebonden en is niet overdraagbaar.
Nee, dit is niet mogelijk. De kaart die jij hebt geclaimd is persoonlijk en staat gekoppeld aan jouw naam. Bij de entree moet jij je ook legitimeren.
Op dit moment is het nog niet mogelijk om een introducé mee te nemen. Allereerst worden de tickets ter beschikking gesteld aan de studenten van deelnemende scholen. Alleen als niet alle tickets door studenten worden geclaimd, volgt er later een moment om een introducé ticket te claimen. Hier volgt later meer informatie over.
Nee, helaas is dat niet mogelijk. Allereerst worden de tickets ter beschikking gesteld aan de studenten van deelnemende scholen. Alleen als niet alle tickets door studenten worden geclaimd, volgt er later een moment om een introducé ticket te claimen. Hier volgt later meer informatie over.
Allereerst te gek dat je erbij bent! Na het claimen van jouw kaart zal je een bevestigingsmail ontvangen. De bevestigingsmail is verstuurd door onze ticketingpartner Paylogic naar het emailadres wat je bij het bestellen hebt gebruikt. Je kunt in je inbox zoeken op ‘Paylogic’ om deze mail terug te zoeken. Soms komen ze in de Spamfolder terecht.

Let op: Je ontvangt nog niet meteen je ticket in deze mail. Het ticket ontvang je een dag voor het evenement.

Als je je ticket echt niet meer kan vinden of de bevestigingsmail kwijt bent, dan kan je de bevestigingsmail opnieuw aanvragen via deze link. Let op: gebruik wel het mailadres waar je de ticket mee hebt besteld.

Indien je er niet uitkomt dan kun je contact opnemen met de servicedesk van Paylogic. Zij kunnen je verder helpen m.b.t. jouw Paylogic account en wachtwoord en het (opnieuw) opsturen van de kaarten.

Dit lossen we graag voor je op. Vul onderstaand contactformulier in, vermeld hierbij ook je vouchercode en het juiste emailadres waar de bevestiging naar toe gestuurd moet worden.
Allereerst te gek dat je erbij bent! Na het claimen van jouw kaart zal je een bevestigingsmail ontvangen. De bevestigingsmail is verstuurd door onze ticketingpartner Paylogic naar het emailadres wat je bij het bestellen hebt gebruikt. Je kunt in je inbox zoeken op ‘Paylogic’ om deze mail terug te zoeken. Soms komen ze in de Spamfolder terecht.

Let op: Je ontvangt nog niet meteen je ticket in deze mail. Het ticket ontvang je een dag voor het evenement.

Als je je ticket echt niet meer kan vinden of de bevestigingsmail kwijt bent, dan kan je de bevestigingsmail opnieuw aanvragen via deze link. Let op: gebruik wel het mailadres waar je de ticket mee hebt besteld.

Indien je er niet uitkomt dan kun je contact opnemen met de servicedesk van Paylogic. Zij kunnen je verder helpen m.b.t. jouw Paylogic account en wachtwoord en het (opnieuw) opsturen van de kaarten.

Geen paniek! Wij zijn er om je te helpen. Lees je mail nog eens aandachtig door. Lukt het echt niet? Vul dan dit contactformulier in, vermeld hierbij ook je vouchercode. Je plek in de wachtrij om je ticket te claimen wordt onthouden.
Er is maar een beperkt aantal tickets beschikbaar, op = op.

Overig

De algemene voorwaarden zijn hier te vinden.
Privacy & Cookie Statement is hier te vinden.
Privacy & Cookie Statement is hier te vinden.

Staat je vraag er niet tussen? Bekijk ook de algemene vragen van In de Biesboschhal.

Partners