FAQ

Hier kan je terecht voor al je vragen!

Check hieronder de veelgestelde vragen met antwoorden of neem contact met ons op.

Algemeen

Van 26 sept t/m 29 sept 2024.

  • Do. 26 sept. – info volgt
  • Vr. 27 sept. – vindt Geheime Deuntjes plaats (16+, betaald).
  • Za. 28 sept. vindt Winson All Day Long plaats (18+, betaald).
  • Zo. 29 sept. – info volgt
  • Do. 26 sept. – info volgt
  • Vr. 27 sept. – vindt Geheime Deuntjes plaats van 16:00-24:00u (let op: entree sluit om 21:30u)
  • Za. 28 sept. vindt Winson All Day Long plaats van 14:00-24:00u (let op: entree sluit om 21:30u)
  • Zo. 29 sept. – info volgt

Het adres van de hal is Maasstraat 11 te Dordrecht. De Biesboschhal is lopend, fietsend of met het openbaar vervoer te bereiken.

  • Fietsenstallingen vind je recht voor de ingang van de hal, hier kun je, je fiets(en) kwijt.
  • Kom je met het OV? Stap bij het Centraal Station van Dordrecht op de bus en je bent in circa 10 minuten bij de Biesboschhal. Stadsbus 4, richting Staart stopt bij bushalte Maasstraat.
  • Parkeren direct bij de Biesboschhal is niet mogelijk.

Kom je met de auto?

  • Parkeren kan in parkeergarage Energiehuis, op loopafstand van het evenemententerrein. Voor navigatie houdt Lijnbaan 198, 3311 SM Dordrecht aan. Er staan verkeersborden die aangeven waar je kunt parkeren. Parkeren direct bij de Biesboschhal is niet mogelijk.

Kom je op de fiets?

  • Fietsenstallingen vind je recht voor de ingang van de hal, hier kun je, je fiets(en) kwijt.
  • Geheime Deuntjes is toegankelijk vanaf 16 jaar en ouder. Voor dit evenement heb je een ticket nodig.
  • Winson All Day Long is toegankelijk vanaf 18 jaar en ouder. Voor dit evenement heb je een ticket nodig.
Let op: Eten en drinken kan uitsluitend met PIN afgerekend worden. Cash betalen is in de hal niet mogelijk.
  • Voor de evenementen waar je een ticket nodig hebt, is het niet mogelijk om tussentijds het festivalterrein te verlaten.
  • Voor gratis toegankelijke evenementen in de hal is het wel mogelijk.
Nee, het is niet toegestaan eigen eten en drinken mee te nemen naar de evenementen in de Biesboschhal. Let op! Eten en drinken kan uitsluitend betaald worden per PIN.
We werken in de hal met een beker retour systeem, om bezoekers aan te moedigen hun bekers bij de bar in te leveren, zodat we ze op een zo verantwoord mogelijke manier kunnen recyclen. Je betaalt eenmalig €0,50 voor een nieuwe beker. Bestel je opnieuw? Lever dan je lege beker, flesje of blikje in bij de bar en je volgende beker is kosteloos. Lever je niks in? Dan betaal je opnieuw voor een beker Een beker is niet inwisselbaar voor geld
Het is niet toegestaan om professionele foto en/of filmapparatuur mee te nemen. Hieronder worden foto- en videocamera’s verstaan met zoomlensen en afneembare accessoires.

Ticket info

Dat verschilt per evenement:

  • Do. 26 sept. – info volgt
  • Vr. 27 sept. is Geheime Deuntjes. Voor dit evenement heb je een ticket nodig om binnen te komen (16+).
  • Za. 28 sept. is Winson All Day Long. Voor dit evenement heb je een ticket nodig om binnen te komen (18+).
  • Zo. 29 sept. – info volgt
Als je er toch graag bij wilt zijn, biedt de wachtlijst wellicht een uitkomst. Door je in te schrijven op de wachtlijst kun je alsnog in aanmerking komen voor kaarten. Ga naar de wachtlijst: WACHTLIJST WINSON
Na het kopen van jouw kaarten zal je een bevestigingsmail ontvangen met een overzicht van de bestelling. Let op: Je ontvangt nog niet meteen je tickets in deze mail. Maandag 3 juni vanaf 12.00 uur ontvang je een e-mail met het verzoek om je kaarten te personaliseren. Als je dit hebt gedaan, ontvang je een e-mail met je tickets 1 dag voor het evenement plaatsvindt. Als je daarna personaliseert ontvang je ze direct.

Als je je bevestigingsmail écht niet meer kan vinden, dan kan je deze opnieuw aanvragen via deze link.

Je kaarten kun je downloaden in je Paylogic omgeving. De kaartkoper logt in met het aangemaakte account en kan alle tickets downloaden uit deze ticketomgeving.

Allereerst te gek dat je erbij bent! De bevestigingsmail is verstuurd door onze ticketingpartner Paylogic. Je kunt in je inbox zoeken op ‘Paylogic’ om deze mail terug te zoeken. Soms komen ze in de Spamfolder terecht, check daarom ook de Spambox.

Na het kopen van jouw kaarten zal je een bevestigingsmail ontvangen met een overzicht van de bestelling.

Let op: Je ontvangt nog niet meteen je tickets in deze mail. De maandag direct na de ticketsale vanaf 12.00 uur ontvang je een e-mail met het verzoek om je kaarten te personaliseren. Als je dit hebt gedaan, ontvang je een e-mail met je tickets 1 dag voor het evenement start. Als je daarna personaliseert ontvang je ze direct.

Als je je ticket(s) echt niet meer kan vinden of de bevestigingsmail kwijt bent, dan kan je de bevestigingsmail opnieuw aanvragen via deze link. Let op: gebruik wel het mailadres waar je de tickets mee hebt besteld.

Indien je er niet uitkomt dan kun je contact opnemen met de servicedesk van Paylogic. Zij beheren jouw Paylogic account en kunnen je helpen met het (opnieuw) opsturen van de kaarten.

Om te voorkomen dat kaarten te duur worden doorverkocht, zodat onze bezoekers te veel betalen voor een kaartje, moeten tickets worden gepersonaliseerd. Voor het personaliseren zijn de volgende gegevens per persoon nodig: voornaam, achternaam, e-mailadres (en geboortedatum).

Let op: Gebruik altijd de naam welke op het identiteitsbewijs staat. Bij twijfel kan bij de ingang om het identiteitsbewijs gevraagd worden.

Na het kopen van jouw kaarten ontvang je een bevestigingsmail met een overzicht van de bestelling. Let op: Je ontvangt nog niet meteen je tickets in deze mail. Maandag 3 juni vanaf 12.00 uur ontvang je een e-mail met het verzoek om je kaarten te personaliseren. Als je dit hebt gedaan, ontvang je een e-mail met je tickets 1 dag voor het evenement start. Als je daarna personaliseert ontvang je ze direct.

Voor elk kaartje moet je persoonlijke informatie invullen, zoals voor-, achternaam en het e-mailadres van degene die het evenement zal betreden. Ben je ervan bewust dat deze informatie uniek moet zijn voor ieder kaartje. Vul om deze reden de naam gelijk aan de naam op een geldig identiteitsbewijs (paspoort, ID kaart) in.

Wanneer moeten mijn kaarten gepersonaliseerd worden?
Weet je nog niet wie er meegaan? Dan kan je het beste nog wachten met het personaliseren. Personaliseren kan nog tot de dag vóór het evenement plaatsvindt.

Let op: je ontvangt je kaarten, na personaliseren, 1 dag voor het evenement start.

Moet ik een identiteitsbewijs meenemen naar het evenement?
Ja, je bent wettelijk verplicht om je te kunnen identificeren. Voor het betreden van een evenement kan de beveiliging vragen om een identiteitsbewijs, zodat gecontroleerd kan worden of de naam overeenkomt met het gepersonaliseerde kaartje.

Let op: Geheime Deuntjes is niet toegankelijk voor personen onder de 16 jaar en Winson All Day Long is niet toegankelijk voor personen onder de 18 jaar.

Het is mogelijk om de naam op het kaartje te veranderen na te hebben gepersonaliseerd. Houd er rekening mee dat er per kaart een service fee gevraagd wordt. Om deze reden is het belangrijk dat je jouw gegevens de eerste keer correct invoert.

Naamswijzigingen kunnen gedaan worden via de MyOrder omgeving. Daar kun je komen via de knop ”Bestelling beheren” in je bevestigingsmail. Kies bij Meer acties voor ”Naamswijziging”.

Retourneren van kaarten is helaas niet mogelijk.

Overig

De algemene voorwaarden zijn hier te vinden.
Privacy & Cookie Statement is hier te vinden.
Privacy & Cookie Statement is hier te vinden.

Contactformulier

Vul onderstaand contactformulier in om contact met ons op te nemen. P.s. Check eerst even onze FAQ pagina, hier staan een hoop veelgestelde vragen met antwoorden!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Partners